![fischer-logo](https://innovation-day.pl/wp-content/uploads/2018/06/fischer-logo.png)
Organizatorem Innovation Day 2020 oraz konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail 2020 jest firma Fischer Trading Group Spółka z o.o.
– wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika „Hurt & Detal”.
Hurt & Detal, to ukazujący się od 2006 roku miesięcznik prasy handlowej, poruszający tematykę handlu oraz produktów rynku FMCG. Czasopismo ukazuje się w nakładzie 70.000 egz. i co miesiąc jest dostarczane do sklepów detalicznych o profilu spożywczo-przemysłowym, drogerii, sklepów monopolowych oraz do placówek handlu hurtowego na terenie całej Polski.
Food from Poland to anglojęzyczne czasopismo dedykowane profesjonalistom z branży FMCG. Wydawane jest od
2009 roku. Tytuł jest dostępny podczas prestiżowych wydarzeń oraz międzynarodowych targów branżowych takich jak: ISM i ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie, PRODEXPO w Moskwie, czy SIAL w Paryżu.
Pismo jest doskonałym przewodnikiem dla osób pragnących nawiązać lub poszerzyć kontakty z polskimi producentami z branży FMCG.
Zapraszamy na nasze pozostałe wydarzenia
Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych – cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG. “Złoty Paragon” – to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski, a jednoczesnie czytelników miesięcznika Hurt & Detal.
Konkurs wyłania te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą Kupcom największe dochody. Produkty i usługi związane z rynkiem FMCG zgłaszane są do konkursu drogą elektroniczną poprzez specjalnie przygotowaną aplikację. Zgłoszenia są bezpłatne.
Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.
![zp2019-png](https://innovation-day.pl/wp-content/uploads/2019/03/zp2019-png.png)
Akademia Trade Marketingu to jednodniowe seminarium, które zapewni jej uczestnikom dostęp do nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji i sprzedaży na poziomie retailu. Akademia odbywa się w formie warsztatów i stanowi kontynuację ubiegłorocznej Konferencji Trade Marketingu, która zgromadziła ponad 100 specjalistów z sektora FMCG i retailu.