Rocznik 1969; absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studium podyplomowego Rudgers Unversity. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Zarządzanie Satysfakcją Klienta (SGH). Wykładowca SGH, WSB, ALK.
Zawodowo zajmuje się trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insight-ów, motywacją i satysfakcją konsumentów; pomiarem potrzeb i satysfakcji sektora b2b; w sektorze doradczym od 1990 roku; od ponad 20 lat prowadzi własną firmę (ABM), która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce; prowadzi szkolenia w zakresie wykorzystania wiedzy na temat konsumenta do decyzji biznesowych dla słuchaczy The Chartered Institute of Marketing; jest autorem skryptu “Marketing usług”; a także rozdziałów w podręcznikach akademickich: “Mystery Shopping – badanie jakości usług”; „Budowanie relacji”, „Pomiary satysfakcji”.
Redaktor naczelny rocznika Badania. Konsument. Rynek; lider największego polskiego projektu trendwatchingowego (wiedzy o polskim konsumencie); w latach 2008-2012 prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Prywatnie: żonaty ponad 20 lat: żona Eliza, córki: Weronika i Wanda; hobby: brydż sportowy, tango argentyńskie, tenis ziemny, saunowanie zimą a latem podróże VW California po Polsce i Europie.