Arkadiusz Wódkowski

Członek Zarządu, ABM

Arkadiusz Wódkowski

Rocznik 1969; absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studium podyplomowego  Rudgers Unversity. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Zarządzanie Satysfakcją Klienta (SGH). Wykładowca SGH, WSB, ALK.

Zawodowo zajmuje się trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insight-ów, motywacją i satysfakcją konsumentów; pomiarem potrzeb i satysfakcji sektora b2b;  w  sektorze doradczym od 1990 roku; od ponad 20 lat prowadzi własną firmę (ABM), która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce; prowadzi szkolenia w zakresie wykorzystania wiedzy na temat konsumenta do decyzji biznesowych dla słuchaczy The Chartered Institute of Marketing; jest autorem skryptu „Marketing usług”; a także rozdziałów w podręcznikach akademickich: „Mystery Shopping – badanie jakości usług”; „Budowanie relacji”, „Pomiary satysfakcji”.

Redaktor naczelny rocznika Badania. Konsument. Rynek; lider największego polskiego projektu trendwatchingowego (wiedzy o polskim konsumencie); w latach 2008-2012 prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Prywatnie: żonaty ponad 20 lat: żona Eliza, córki: Weronika i Wanda; hobby: brydż sportowy, tango argentyńskie, tenis ziemny, saunowanie zimą a latem podróże VW California po Polsce i Europie.

Arkadiusz Wódkowski uczestniczy w: