Andrzej Wierzchoń

Head of e-Commerce Department, OCEANIC S.A.

Andrzej Wierzchoń

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparciu działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Pracował dla grupy kapitałowej Platan Group (w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne), Candy Hoover (międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski) oraz Sony Poland i Sony broadcast. Pracował również na stanowisku Senior Sales Manager w trnd Polska (Territory Influence). Obecnie swoje bogate doświadczenie zawodowe wykorzystuje w firmie kosmetycznej Oceanic S.A. – pełniąc funkcję Szefa Departamentu e-Commerce. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania.

Andrzej Wierzchoń uczestniczy w: