SIG jest wiodącym dostawcą systemów i rozwiązań dla aseptycznych opakowań kartonowych. Współpracujemy z naszymi klientami, aby dostarczać produkty żywnościowe i napojowe konsumentom na całym świecie w sposób bezpieczny, zrównoważony i przystępny cenowo. Nasza wyjątkowa technologia oraz rozwój innowacji umożliwiają dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań dla różnych produktów, inteligentnych fabryk oraz tzw.„connected packs” – opakowań, które mogą być elementem całego systemu digital pozwalającego na nowoczesną komunikację z konsumentem jak i bezpieczny nadzór całego łańcucha dostaw. Wszystko po to, aby sprostać ciągle zmieniającym się potrzebom konsumentów. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią naszej działalności, aby stworzyć system opakowań do żywności o pozytywnym bilansie.
Firma SIG została założona w 1853 r., ma siedzibę w Neuhausen w Szwajcarii. Know-how oraz doświadczenie naszych około 5.500 pracowników na całym świecie pozwalają nam szybko i skutecznie reagować na potrzeby naszych klientów w ponad 60 krajach. W roku 2019 firma SIG wyprodukowała 38 miliardów opakowań kartonowych i osiągnęła obrót w wysokości 1,8 miliarda euro. SIG posiada rating AA ESG przyznany przez MSCI, ocenę 18,8 (niskie ryzyko) przyznaną przez Sustainalytics oraz Platynowy Rating CSR przyznany przez EcoVadis. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sig.biz
MAGO to doskonale znany na europejskim rynku polski producent, który już od 35 lat dostarcza branży retailowej i magazynowej szerokie spektrum rozwiązań – od regałów przez tradycyjne i samoobsługowe boksy kasowe po zaawansowane systemy do sprawnego i efektywnego zarządzania produktami w obiekcie handlowym.
Grupa MAGO cieszy się renomą rynkowego lidera, oferując klientom asortyment o doskonałej, potwierdzonej certyfikatami, jakości i wytrzymałości. Siedziba główna spółki mieści się w Ruśćcu pod Warszawą, zaś oddziały znajdują się we Francji, Włoszech, Niemczech i na Ukrainie.
Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie oraz kompetencje, firma systematycznie rozbudowuje nie tylko portfolio produktów, ale i zakres świadczonych przez siebie usług. W skład Grupy MAGO wchodzą m.in. spółki Danler (producent oświetlenia sklepowego i magazynowego), Flow360 (design i projektowanie), Sepromo (montaż i serwis), Perfect Data (inteligentne rozwiązania sklepowe i analiza danych), POSM Factory (materiały POS).
W ostatnich latach MAGO mocno skoncentrowała się na opracowywaniu i rozwijaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających retail takich jak: inteligentny samoobsługowy wózek Clever, sklep autonomiczny, inteligentna półka czy DMS.
W gronie klientów Grupy MAGO znajdują się m.in. sieci handlowe Carrefour, Auchan, Jeronimo Martins, Decathlon, MediaMarkt, Intermarché, E.Leclerc, Leroy Merlin oraz Kaufland.
Cedrob Foods S.A. to jeden z liderów branży mięsnej w Polsce, specjalizujący się w przetwórstwie mięsa. Firma od 2017 roku jest częścią Grupy Cedrob – największego w Polsce przedsiębiorstwa sektora mięsnego, opartego na polskim kapitale. Cedrob Foods S.A. idealnie wpisuje się w strategię Grupy, której motto brzmi „Od ziarna do stołu”, realizując ostatni etap tego procesu, czyli przetwórstwo mięsa.
Firma oferuje szeroki asortyment produktów mięsnych, takich jak wędliny, kiełbasy, pasztety, a także dania gotowe pod marką „Gotowe z Półki”. Cedrob Foods S.A. prowadzi również rozbiórkę mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego. Produkcja odbywa się w pięciu zakładach zlokalizowanych w Sosnowcu, Pszczynie, Goczałkowicach-Zdroju, Ćwiklicach oraz Mokrsku. Wędliny są dostępne pod markami Cedrob oraz Duda, obejmując zarówno wędliny kanapkowe, wędliny suche, jak i szeroką gamę innych przetworów mięsnych, odpowiadających na potrzeby polskich konsumentów.
Innowacyjność jest hasłem przewodnim A-SAFE od samego początku istnienia firmy, która jest wynalazcą i producentem pierwszego na świecie polimerowego systemu barier ochronnych o wytrzymałości przemysłowej. Do dziś firma jest pionierem w dziedzinie technologii bezpieczeństwa w miejscu pracy, zaopatrując magazyny, fabryki, lotniska, parkingi i inne przemysłowe miejsca pracy na całym świecie u światowych liderów i właścicieli globalnych marek.
Jako prawdziwie globalna firma, A-SAFE ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii i 17 oddziałów na całym świecie, w tym w Polsce, Niemczech, Francji, Włoszech, Holandii, Skandynawii, Belgii, Hiszpanii, USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Kanadzie, a także wielu zaufanych globalnych partnerów. Oznacza to, że firma jest reprezentowana w ponad 65 krajach na całym świecie. A-SAFE posiada najnowocześniejsze zakłady produkcyjne w Wielkiej Brytanii i utrzymuje globalne sieci dystrybucji i partnerów strategicznych na całym świecie, co pozwala firmie dostarczać innowacyjne rozwiązania największym i najbardziej znanym globalnym markom, w tym Nestlé, Coca-Cola, BMW, 3M, Heathrow Airport, Unilever, Amazon, Bosch, LEGO czy Jaguar Land Rover.
Nowy slogan firmy, „Pioneering workplace safety” jest świadectwem ciągłego zaangażowania A-SAFE w badania, innowacje i wdrażanie przełomowych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa w miejscu pracy na całym świecie.
Firma A-SAFE współpracowała również z British Standards Institution w celu sponsorowania i technicznego opracowania PAS 13 – pierwszego kodeksu postępowania i najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa na świecie. Wszystkie produkty A-SAFE mają certyfikację TUV.
Maxpol to firma z ponad 34-letnim doświadczeniem w branży targowej, specjalizująca się w organizacji międzynarodowych wydarzeń targowych. Od momentu założenia firma zorganizowała wydarzenia, które zgromadziły tysiące wystawców na przestrzeni liczącej kilkanaście tysięcy metrów kwadratowych. Maxpol realizuje targi na wszystkich kontynentach, w tym w Europie, Azji, obu Amerykach, Afryce, a nawet Australii.
Firma oferuje kompleksowe usługi związane z organizacją targów, w tym projektowanie i realizację zabudowy stoisk — zarówno standardowych, jak i indywidualnych. Zapewnia również przewóz eksponatów, pełną obsługę logistyczną uczestników, a także wsparcie techniczne podczas trwania wydarzeń.
Maxpol wielokrotnie zdobywał krajowe i międzynarodowe nagrody za wysoką jakość usług i profesjonalizm, szczególnie w promowaniu Polski oraz polskich produktów spożywczych na arenie międzynarodowej. Wyróżnienia takie jak tytuł “Lidera Usług Targowych” przyznawany trzykrotnie oraz tytuł “Ambasadora Polskiego Eksportu Spożywczego” potwierdzają uznanie dla działalności firmy w promowaniu polskiego biznesu na światowych rynkach.
,,Czas na polskie superowoce’’ jest wspólnym projektem producentów owoców jagodowych, w którym plantatorzy propagują walory owoców, jak również samą współpracę. A wszystko to zaczęło się w roku 2016, kiedy to plantatorzy borówki postanowili wspólnie promować całoroczną pracę i 1 lipca jako datę rozpoczęcia sezonu. Tak powstało święto 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki. Inicjatywa ta okazała się sukcesem. Od 2019 roku promocja objęła wszystkie najpopularniejsze polskie superowoce. Znakiem projektu stał się hasztag #PolishSuperFruits.
Litewska Grupa Kapitałowa – AB ŽEMAITIJOS PIENAS GROUP, w której skład wchodzą kluczowe przedsiębiorstwa produkcyjne, posiadającą polską filię Džiugas Poland, jak również sieć ekskluzywnych domów sera Cheese Džiugas House, z których jeden funkcjonuje w Elektrowni Powiśle w Warszawie.
W portfolio spółki znajdują się m.in. znane na rynku polskim marki: Džiugas – marka długo dojrzewających serów twardych, Pik-Nik – marka paluszków serowych z mozzarelli oraz Magija – puszyste batoniki twarogowe oblane czekoladą. Wszystkie produkty wytwarzane są z dbałością o najwyższą jakość, prosty skład i zapewniają wyborne doznanie smakowe.
Wiadomości Spożywcze to dynamiczna platforma komunikacji dedykowana producentom i detalistom w branży spożywczej. Firma korzysta z nowoczesnych narzędzi marketingu digitalowego, oferując realizację precyzyjnych kampanii skierowanych do wąskich grup docelowych.
Wiadomości Spożywcze to także cenne źródło rynkowych informacji – dostarcza aktualności, wywiady, nowości produktowe, informacje o konkursach, promocjach oraz przeglądy kategorii spożywczych. Firma zajmuje się również produkcją wideo contentu, wspierając marki w tworzeniu angażujących materiałów.
Ważnym elementem działalności są programy branżowe emitowane na kanale SpożywczaTV, które łączą ludzi z sektora spożywczego, umożliwiając wymianę wiedzy i doświadczeń oraz tworzenie nowych relacji biznesowych.