SIG jest wiodącym dostawcą systemów i rozwiązań dla aseptycznych opakowań kartonowych. Współpracujemy z naszymi klientami, aby dostarczać produkty żywnościowe i napojowe konsumentom na całym świecie w sposób bezpieczny, zrównoważony i przystępny cenowo. Nasza wyjątkowa technologia oraz rozwój innowacji umożliwiają dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań dla różnych produktów, inteligentnych fabryk oraz tzw.„connected packs” – opakowań, które mogą być elementem całego systemu digital pozwalającego na nowoczesną komunikację z konsumentem jak i bezpieczny nadzór całego łańcucha dostaw. Wszystko po to, aby sprostać ciągle zmieniającym się potrzebom konsumentów. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią naszej działalności, aby stworzyć system opakowań do żywności o pozytywnym bilansie.
Firma SIG została założona w 1853 r., ma siedzibę w Neuhausen w Szwajcarii. Know-how oraz doświadczenie naszych około 5.500 pracowników na całym świecie pozwalają nam szybko i skutecznie reagować na potrzeby naszych klientów w ponad 60 krajach. W roku 2019 firma SIG wyprodukowała 38 miliardów opakowań kartonowych i osiągnęła obrót w wysokości 1,8 miliarda euro. SIG posiada rating AA ESG przyznany przez MSCI, ocenę 18,8 (niskie ryzyko) przyznaną przez Sustainalytics oraz Platynowy Rating CSR przyznany przez EcoVadis. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sig.biz
BNP Paribas Bank Polska S.A jest częścią grupy BNP Paribas obecnej w 65 krajach. W Polsce jako bank uniwersalny o globalnym zasięgu kieruje usługi do klientów detalicznych, Wealth Management, a także firm w segmentach mikro, MŚP i bankowości korporacyjnej. Bank BNP Paribas jako Bank Zielonych Zmian wspiera klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną, ogranicza negatywny wpływ działalności na środowisko naturalne oraz inspiruje do podejmowania trafnych decyzji finansowych. W 2018 roku w Warszawie zostało utworzone centrum kompetencji dla sektora Food&Agri na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę w ramach Grupy BNP Paribas. Specjalnie dla Klientów z segmentu produkcji żywności, bank prowadzi nowoczesną platformę wiedzowo-narzędziową pod nazwą Agronomist.pl.
Modern-Expo to międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla sektora handlu detalicznego. Modern Expo to również opowieść o rozwoju biznesu od podstaw, polsko-ukraińskiej przyjaźni biznesowej i braku ograniczeń w realizacji marzeń. Firma działa nieprzerwanie od ponad 25 lat i jest jednym z największych graczy rynku dostawców rozwiązań ekspozycyjnych w Polsce i na świecie.
Historia Firmy sięga roku 1997, kiedy to dwie oddzielne firmy, „Modern” z Ukrainy i „Duet”, z Polski postanowiły połączyć siły. W 2000 roku w Łucku na Ukrainie powstaje pierwszy zakład produkcyjny, w 2005 roku otwarty zostaje oddział w Moskwie oraz kolejno w Berlinie, Dubaju, Paryżu i Londynie. W 2016 roku na Białorusi powstaje zaś kolejna fabryka Spółki. W 2018 do użytku oddany zostaje nowoczesny oddział w Lublinie, stając się centrum logistycznym dla Europy Centralnej i Zachodniej.
Obecnie Modern Expo Group zatrudnia ponad 2,5 tysiąca pracowników, dystrybuuje swoje produkty do ponad 65 krajów i dostarczają wyposażenie handlowe do największych światowych detalistów. W ostatnich latach Modern-Expo skoncentrowało swoją działalność nie tylko na rozwoju produktów z wykorzystaniem najnowszej technologii, w tym sztucznej inteligencji, rozszerzając swój asortyment o produkty SMART, lecz także umacniając swoją pozycję w segmencie last mile, dostarczając innowacyjne automaty paczkowe do wiodących operatorów w Europie.
MAGO to doskonale znany na europejskim rynku polski producent, który już od 35 lat dostarcza branży retailowej i magazynowej szerokie spektrum rozwiązań – od regałów przez tradycyjne i samoobsługowe boksy kasowe po zaawansowane systemy do sprawnego i efektywnego zarządzania produktami w obiekcie handlowym.
Grupa MAGO cieszy się renomą rynkowego lidera, oferując klientom asortyment o doskonałej, potwierdzonej certyfikatami, jakości i wytrzymałości. Siedziba główna spółki mieści się w Ruśćcu pod Warszawą, zaś oddziały znajdują się we Francji, Włoszech, Niemczech i na Ukrainie.
Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie oraz kompetencje, firma systematycznie rozbudowuje nie tylko portfolio produktów, ale i zakres świadczonych przez siebie usług. W skład Grupy MAGO wchodzą m.in. spółki Danler (producent oświetlenia sklepowego i magazynowego), Flow360 (design i projektowanie), Sepromo (montaż i serwis), Perfect Data (inteligentne rozwiązania sklepowe i analiza danych), POSM Factory (materiały POS).
W ostatnich latach MAGO mocno skoncentrowała się na opracowywaniu i rozwijaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających retail takich jak: inteligentny samoobsługowy wózek Clever, sklep autonomiczny, inteligentna półka czy DMS.
W gronie klientów Grupy MAGO znajdują się m.in. sieci handlowe Carrefour, Auchan, Jeronimo Martins, Decathlon, MediaMarkt, Intermarché, E.Leclerc, Leroy Merlin oraz Kaufland.
Firma TRANSAD powstała w 2006 roku, od tego czasu dbamy o to, by w jak największym stopniu sprostać wymaganiom naszych Klientów. Dzięki doświadczeniu, które zdobyliśmy przez te wszystkie lata w branży TSL możemy z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, iż stawiamy na jakość i profesjonalizm.
Przez długie lata pracowaliśmy na efekty, które są widoczne gołym okiem. Jesteśmy w stanie dopasować się niemal do każdego Klienta oferując najwyższą jakość usług oraz indywidualne podejście do potrzeb naszych Kontrahentów.
Dbamy o to, aby nasza flota była cały czas nowoczesna i spełniała najwyższe standardy. Jest ona na bieżąco uzupełniana o różne rodzaje pojazdów / naczep tak, aby zawsze być w pełni elastycznym i samowystarczalnym podczas realizacji powierzonych nam zadań. Możemy zaoferować każdemu Klientowi transport chłodniczy na najwyższym poziomie, dostosowując rodzaj naczepy do jego indywidualnych wymagań. W naszej ofercie posiadamy specjalistyczne typy naczep chłodniczych.
Stowarzyszenie Polska Wódka – Polish Vodka Association jest organizacją skupiającą producentów wyrobów spirytusowych oraz firmy, organizacje oraz instytucje powiązane z branżą spirytusową. Głównym celem Stowarzyszenia Polska Wódka jest wspieranie i ochrona wizerunku wyrobów spirytusowych produkowanych w Polsce, zarówno w kraju i za granicą.
Dragon Rouge to globalna agencja kreatywna z biurami w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku, Warszawie, Hamburgu, Sao Paulo, Szanghaju i Singapurze. Założona w 1984 roku we Francji, jest wiodącą niezależną siecią, która łączy lokalną wiedzę i wiedzę konsumencką z globalną strategiczną wizją zarządzania marką. Pomaga markom i firmom inspirować, zmieniać i rozwijać się. Wykorzystując wnikliwość, przewidywanie i kreatywność, pomaga swoim klientom definiować strategie, tworzyć nowe produkty, nowe usługi i wyjątkowe doświadczenia.
,,Czas na polskie superowoce’’ jest wspólnym projektem producentów owoców jagodowych, w którym plantatorzy propagują walory owoców, jak również samą współpracę. A wszystko to zaczęło się w roku 2016, kiedy to plantatorzy borówki postanowili wspólnie promować całoroczną pracę i 1 lipca jako datę rozpoczęcia sezonu. Tak powstało święto 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki. Inicjatywa ta okazała się sukcesem. Od 2019 roku promocja objęła wszystkie najpopularniejsze polskie superowoce. Znakiem projektu stał się hasztag #PolishSuperFruits.
Litewska Grupa Kapitałowa – AB ŽEMAITIJOS PIENAS GROUP, w której skład wchodzą kluczowe przedsiębiorstwa produkcyjne, posiadającą polską filię Džiugas Poland, jak również sieć ekskluzywnych domów sera Cheese Džiugas House, z których jeden funkcjonuje w Elektrowni Powiśle w Warszawie.
W portfolio spółki znajdują się m.in. znane na rynku polskim marki: Džiugas – marka długo dojrzewających serów twardych, Pik-Nik – marka paluszków serowych z mozzarelli oraz Magija – puszyste batoniki twarogowe oblane czekoladą. Wszystkie produkty wytwarzane są z dbałością o najwyższą jakość, prosty skład i zapewniają wyborne doznanie smakowe.
Firma TIDK istnieje na rynku od 2009 roku i jest liderem w obszarze zaawansowanej analityki i AI na rynku Polskim. TIDK realizuje projekty i wspiera strategicznie największe i najsilniejsze polskie firmy m.in. Grupa Neuca, Grupa Maspex, Inpost, Eurocash. Współpracuje naukowo z Politechniką Poznańską, Uniwersytetem Ekonomicznym, Polską Akademią Nauk oraz Uniwersytetem Jagiellońskim. Jest partnerem najważniejszych dostawców technologicznych w obszarze analityki m.in. Google, Databricks oraz wieloletnim, certyfikowanym partnerem firmy Microsoft.
Zespół TIDK, to doświadczeni eksperci w obszarze wykorzystania wiedzy z danych. W szeregach jest aż 4 architektów wyróżnionych tytułem Microsoft AI/Data platform MVP (coroczne wyróżnienie przyznawane dla najważniejszych ekspertów w obszarze AI i platform danych na świecie). Marka TIDK jest rozpoznawana w branży jako ekspert merytoryczny, prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne. Nasi klienci to innowatorzy swoich branż, których misją jest stworzenie i wzmacnianie kultury pracy z danymi i umacnianie swojej przewagi rynkową wykorzystując najnowsze narzędzia i najlepsze koncepcje w obszarze zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji.
Reo.pl – pierwsza w Polsce platforma handlu wyłącznie zieloną energią skierowana do klientów biznesowych, na rynku od I połowy 2022 roku. Obecnie na platformie zarejestrowanych jest ponad 150 podmiotów biznesowych, zarówno z sektora MŚP, jak i dużych firm.
Platforma łączy wytwórców i odbiorców certyfikowanej energii pochodzącej w 100% ze źródeł odnawialnych (z wiatru, słońca, biomasy czy wody). Oferty kupna i sprzedaży określone są w prosty i czytelny sposób. Na początku 2023 r. Reo.pl wdrożyło nowy unikalny model sprzedażowy – Grupy Biznesowe Reo.pl. Skierowany jest on do biznesu niezależnie od jego wielkości. Grupy Biznesowe Reo.pl zakładają sprzedaż wytworzonej przez Wytwórcę OZE energii elektrycznej w ramach utworzonej Grupy, po cenie ustalonej przez członków tej Grupy.
Działalność platformy Reo.pl odbywa się na przejrzystych zasadach, a jej użytkownicy korzystający z różnych produktów i usług mają wsparcie operatora platformy, który bierze na siebie obowiązki formalne i organizacyjne wiążące się z zakupem lub sprzedażą energii, w tym zmianą sprzedawcy i bilansowaniem kontraktu. Reo.pl aktywnie wspiera transformację energetyczną w Polsce. Pomaga również biznesowi realizować w praktyce strategie CSR & ESG, których ważnym filarem są działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.