BNP Paribas Bank Polska S.A jest częścią grupy BNP Paribas obecnej w 65 krajach. W Polsce jako bank uniwersalny o globalnym zasięgu kieruje usługi do klientów detalicznych, Wealth Management, a także firm w segmentach mikro, MŚP i bankowości korporacyjnej. Bank BNP Paribas jako Bank Zielonych Zmian wspiera klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną, ogranicza negatywny wpływ działalności na środowisko naturalne oraz inspiruje do podejmowania trafnych decyzji finansowych. W 2018 roku w Warszawie zostało utworzone centrum kompetencji dla sektora Food&Agri na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę w ramach Grupy BNP Paribas. Specjalnie dla Klientów z segmentu produkcji żywności, bank prowadzi nowoczesną platformę wiedzowo-narzędziową pod nazwą Agronomist.pl.
SIG jest wiodącym dostawcą systemów i rozwiązań dla aseptycznych opakowań kartonowych. Współpracujemy z naszymi klientami, aby dostarczać produkty żywnościowe i napojowe konsumentom na całym świecie w sposób bezpieczny, zrównoważony i przystępny cenowo. Nasza wyjątkowa technologia oraz rozwój innowacji umożliwiają dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań dla różnych produktów, inteligentnych fabryk oraz tzw.„connected packs” – opakowań, które mogą być elementem całego systemu digital pozwalającego na nowoczesną komunikację z konsumentem jak i bezpieczny nadzór całego łańcucha dostaw. Wszystko po to, aby sprostać ciągle zmieniającym się potrzebom konsumentów. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią naszej działalności, aby stworzyć system opakowań do żywności o pozytywnym bilansie.
Firma SIG została założona w 1853 r., ma siedzibę w Neuhausen w Szwajcarii. Know-how oraz doświadczenie naszych około 5.500 pracowników na całym świecie pozwalają nam szybko i skutecznie reagować na potrzeby naszych klientów w ponad 60 krajach. W roku 2019 firma SIG wyprodukowała 38 miliardów opakowań kartonowych i osiągnęła obrót w wysokości 1,8 miliarda euro. SIG posiada rating AA ESG przyznany przez MSCI, ocenę 18,8 (niskie ryzyko) przyznaną przez Sustainalytics oraz Platynowy Rating CSR przyznany przez EcoVadis. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sig.biz
FM Logistic to globalny lider rozwiązań logistycznych. W regionie Centralnej Europy firma działa: w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Dysponuje łącznie ponad 750 000 mkw. pow. magazynowej i flotą ok. 2 500 pojazdów. Realizując swoje usługi operator wdraża strategię “Supply Change” projektując rozwiązania dla zrównoważonego łańcucha dostaw.
Modern-Expo to międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla sektora handlu detalicznego. Modern Expo to również opowieść o rozwoju biznesu od podstaw, polsko-ukraińskiej przyjaźni biznesowej i braku ograniczeń w realizacji marzeń. Firma działa nieprzerwanie od ponad 25 lat i jest jednym z największych graczy rynku dostawców rozwiązań ekspozycyjnych w Polsce i na świecie.
Historia Firmy sięga roku 1997, kiedy to dwie oddzielne firmy, „Modern” z Ukrainy i „Duet”, z Polski postanowiły połączyć siły. W 2000 roku w Łucku na Ukrainie powstaje pierwszy zakład produkcyjny, w 2005 roku otwarty zostaje oddział w Moskwie oraz kolejno w Berlinie, Dubaju, Paryżu i Londynie. W 2016 roku na Białorusi powstaje zaś kolejna fabryka Spółki. W 2018 do użytku oddany zostaje nowoczesny oddział w Lublinie, stając się centrum logistycznym dla Europy Centralnej i Zachodniej.
Obecnie Modern Expo Group zatrudnia ponad 2,5 tysiąca pracowników, dystrybuuje swoje produkty do ponad 65 krajów i dostarczają wyposażenie handlowe do największych światowych detalistów. W ostatnich latach Modern-Expo skoncentrowało swoją działalność nie tylko na rozwoju produktów z wykorzystaniem najnowszej technologii, w tym sztucznej inteligencji, rozszerzając swój asortyment o produkty SMART, lecz także umacniając swoją pozycję w segmencie last mile, dostarczając innowacyjne automaty paczkowe do wiodących operatorów w Europie.
MAGO to doskonale znany na europejskim rynku polski producent, który już od 35 lat dostarcza branży retailowej i magazynowej szerokie spektrum rozwiązań – od regałów przez tradycyjne i samoobsługowe boksy kasowe po zaawansowane systemy do sprawnego i efektywnego zarządzania produktami w obiekcie handlowym.
Grupa MAGO cieszy się renomą rynkowego lidera, oferując klientom asortyment o doskonałej, potwierdzonej certyfikatami, jakości i wytrzymałości. Siedziba główna spółki mieści się w Ruśćcu pod Warszawą, zaś oddziały znajdują się we Francji, Włoszech, Niemczech i na Ukrainie.
Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie oraz kompetencje, firma systematycznie rozbudowuje nie tylko portfolio produktów, ale i zakres świadczonych przez siebie usług. W skład Grupy MAGO wchodzą m.in. spółki Danler (producent oświetlenia sklepowego i magazynowego), Flow360 (design i projektowanie), Sepromo (montaż i serwis), Perfect Data (inteligentne rozwiązania sklepowe i analiza danych), POSM Factory (materiały POS).
W ostatnich latach MAGO mocno skoncentrowała się na opracowywaniu i rozwijaniu innowacyjnych rozwiązań wspierających retail takich jak: inteligentny samoobsługowy wózek Clever, sklep autonomiczny, inteligentna półka czy DMS.
W gronie klientów Grupy MAGO znajdują się m.in. sieci handlowe Carrefour, Auchan, Jeronimo Martins, Decathlon, MediaMarkt, Intermarché, E.Leclerc, Leroy Merlin oraz Kaufland.
Stowarzyszenie Polska Wódka – Polish Vodka Association jest organizacją skupiającą producentów wyrobów spirytusowych oraz firmy, organizacje oraz instytucje powiązane z branżą spirytusową. Głównym celem Stowarzyszenia Polska Wódka jest wspieranie i ochrona wizerunku wyrobów spirytusowych produkowanych w Polsce, zarówno w kraju i za granicą.
Dragon Rouge to globalna agencja kreatywna z biurami w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku, Warszawie, Hamburgu, Sao Paulo, Szanghaju i Singapurze. Założona w 1984 roku we Francji, jest wiodącą niezależną siecią, która łączy lokalną wiedzę i wiedzę konsumencką z globalną strategiczną wizją zarządzania marką. Pomaga markom i firmom inspirować, zmieniać i rozwijać się. Wykorzystując wnikliwość, przewidywanie i kreatywność, pomaga swoim klientom definiować strategie, tworzyć nowe produkty, nowe usługi i wyjątkowe doświadczenia.
,,Czas na polskie superowoce’’ jest wspólnym projektem producentów owoców jagodowych, w którym plantatorzy propagują walory owoców, jak również samą współpracę. A wszystko to zaczęło się w roku 2016, kiedy to plantatorzy borówki postanowili wspólnie promować całoroczną pracę i 1 lipca jako datę rozpoczęcia sezonu. Tak powstało święto 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki. Inicjatywa ta okazała się sukcesem. Od 2019 roku promocja objęła wszystkie najpopularniejsze polskie superowoce. Znakiem projektu stał się hasztag #PolishSuperFruits.